Cała zawartość marketingu internetowego w jednym miejscu!

Powiązane: Cała zawartość nie jest równe : Porady dla najwyższej klasy

Niestety, większość przedsiębiorców i właścicieli firm, nie do pomiaru współczynnika konwersji ich witryny. Nawet kiedy nie, najbardziej nieuchronnie tylko patrzeć na ich ogólny współczynnik konwersji. Raczej, kluczem jest, aby ocenić stopień konwersji każdej strony w lejek. Następnie poprawić te strony i zobaczyć, wykładniczy wzrost ogólnego współczynnika konwersji.



Jak zwiększyć współczynnik konwersji z każdej strony? Istnieje wiele czynników do rozważenia i pomysły, aby spróbować, od zmiany wyboru tekstu, zmieniając rozmiar tekstu i / lub wybór czcionki, dodawanie nowych zdjęć, zmieniając swój wygląd i zmiana koloru tła strony.

Co ważne, śledzić kurs wymiany z każdej strony, zarówno dzienny i miesięczny. Na co dzień, twoje stopy mogą wahać się trochę z powodu małych rozmiarów próbek. Podczas przeglądania wyników na co dzień, upewnij się, nie ma dramatycznych krople do konwersji, które są często spowodowane przez strony, zdjęcie lub wideo nie ładują. I najważniejsze, upewnij się, że strony są poprawy codziennie. W ujęciu miesięcznym, zobaczyć jak strona i są wykonywane na miejscu, które z nich jest zmniejszenie efektywności, a więc muszą być poprawione.



Podsumowując, jest to, że poszczególne strony w konwersji Twojej witryny lejka, które określają, czy Twoja strona działa dobrze, czy nie. Na szczęście, w przypadku monitorowania i poprawy tych stron, można konwertować znacznie więcej odwiedzających stronę internetową do potencjalnych klientów i klientów, i uzyskać znaczącą przewagę konkurencyjną .