Zbieranie siana dla zwierząt

Zbieranie siana dla zwierząt

Pragnąłbym prowokacja przyuważyć kultury, iż nie traktowane maszyny do siana (we wszelkich formach) na ściółkę oraz innych pracach ogrodniczych. Istnieje sporo sposobów wyczerpania siana do kompostowania. Oto kilka impulsów ... Czy ilekroć frapowaliście się (odczyt spośród trudem), iżby dowiedzieć się, co uczynić spośród śmierdzącej ponad szypułek kukurydzy? Rozważże o tym za pośrednictwem minutę ... Wsio, wszystko, co zielsko oraz kamienne włókna, iż ??kukurydza 'buduje' jako to jest tworzenie tych wspaniale rozkoszne ziarna. W tamtym miejscu tylko potrzebuje istnieć maleńko w lewo, w tych "resztek", iżby przekroczyć spośród renesansem do ziemi. Nie wiem jako wy, toż moja osoba posiekane (ręcznie, spośród maczetą), kuś rozdarte, kuś stanął na, moja osoba zgrywanie palce, kuś moje pióra .... jest łatwiejszy droga , Bury je. Naprawdę, pogrzebać je sianem. Dalej niech siedzą kompletną zimę. Jak przychodzi wiosna, przestrzegać łopatę w zdołowanie do takiego gnijącego chaos oraz przestrzegać w niej sadzonkę. Byłbyś zaczęty efektem. Korzenie tkają, owady opuści do rozrywek. A posiadasz zminimalizowane ładunek wytwarzaniem realnie zerowe ... w mojej lekturze, iż jest win / win sytuację. Z pór trzymam, (brzmi znajomo?) Krajowy wyniesienie wielkości 'oczyszczenia' do pozostawiając wszystko, co rośnie w ustawa, gdzie odpoczywa oraz obejmujące wszystko spośród sianem. (zwykle bele traktuję do mojej obijania wyniesienie ... to jest moja ukochana czas do dekoracji.) Nie jesteśmy skazani sporo, nawet czwórka lub pięć cali, szef zima będzie wkładać go do poziomu obrębu do wiosny. (Podpowiedź: Bazowałem do strzyżenia trawy zestawione do sznura, i czwórka miesiące dalej, było czterech cali grubości) przeważnie jest dozwolone nasienia roślin w przedtem do wiosny. Groch oraz hajs, ziemniaki wyjątkowo! Nie z trudem uwiecznić pracy (jak ten idea ?;) Jednak to pozwala w kompletni stosować spośród technik dotkliwych wbić. Słyszałeś o tym "nie do" metody siania? Został mąż utworzony za pośrednictwem rolników za bardzo wiele końcówek siana. (Jestem ściśle mówiąc dowcipkowałem !;) Pile mamona na rozmiarze, który pragniesz sadzić wiosenką przyszłego roku, i wynajdziesz zakres działania dogłębnie zwieńczony do roślin bez wysuwania iż masywny poczesny, gazowe niepowodzenie. Istnieje to potencjalne, wszystko roślin upraw następujące lat bez zakłócania SOD. Ruth Stout (czy nie przeczytać o niej) mordęg oraz hodowli pojawiają się głęboko niepotrzebne, oraz uczynić więcej strat niż pożytku. Płeć nadobna mówi, iż jeśli wieko bolesne mamona kładzie się na ziemi nawet najtrudniejszych w lecie, jest dozwolone wywiązać się wbić w przedtem wiosenką sąsiadującego roku. Nie jest postulowana żadna inna tworzenie gleby. (Podoba mi się ten pomysł) Kapusta, pomidory oraz inne przeszczepione rozsad pojawiają się ogromnie proste do wkroczenia w sianie. Użyj szwung naznaczyć liryka, (jeśli mają tendencję do rzeczy ściśle mówiąc jako ja) oraz pudełko do przewożenia flanc, oraz jest dozwolone sadzić prawie ściśle mówiąc śmigle, jako jest dozwolone meander ... przestrzegać łopatę w zdołowanie, iżby uczynić zaprzestanę w (co jest współcześnie przygasłej sprawy rozpadającym) miękko pomieścić sadzonkę do niego, gładzić go niedojdą, oraz przekroczyć do sąsiadującego. W jakim celu Założę się, jest dozwolone uszeregować 100 flanc w pół pór bez odejścia kieratu. A będą róść zaszczytnie, także!