Jak mogą wyglądać telefony w przyszłości?

Jak mogą wyglądać telefony w przyszłości?

samsung galaxy s iv gt-i9500
Technologia telefon komórkowy pozostał z przodu pod odejściu szybkości szyi, zaś czasem możemy nie dostrzec, atoli wracam do dopiero co parę lat temu natomiast silna doświadczać wszelkie nowiutkie integrację posady natomiast zawody wyścigowe na rynku - w wyścigu do "wow" użytkowników natomiast nakłonić ich do wyboru fizycznego wyposażenia. Aliści nim będziemy rozmawiać o niniejszych nurtów w telefonach komórkowych natomiast smartfonów, omówmy historyj ewolucję tych umeblowań. Ponieważ miałem niejaki spośród pierwszych "komórkowych" telefonów komórkowych - Pragnąłbym rzec, śmigły przygodę na początek tej narady. Moje prymarne telefony komórkowe wcześniejszy state-of-the-art w okresie, atoli jeśliby widziałeś je dziś, silna się śmiać. Jedynka spośród nich ściśle mówiąc ściśle mówiąc zachowywane; Mitsubishi transportowe. Ten telefon istnieje o szerokości sześciu chłodnicy zapakowanie, które silna uraczyć, aby dziecka meczu futbolówki nożnej, natomiast owo było właściwie męczące, o szlamie pomnę owo porządnie z okładem 10 funtów. Owo jak najbardziej zawarte akumulatora do zasilania do 3 Watt telefon. Pamiętaj, iż baterie litowo-jonowe w tym okresie po prostu opuszcza spośród linijki montażowych natomiast wcześniejszy właściwie lube - nie egzystowały w tym formacie na suma, atoli NASA natomiast użytku mundurowego. Te początkowe telefony komórkowe miałem wcześniejszy niklowo wodorkowe zasilany, właściwie gorszej technologii baterii na rzecz nowomodnych telefonów komórkowych. Mitsubishi Aparat telefoniczny komórkowy posiada pas na zanim, wskutek czemu silna go nosić jako torebkę, zaś nierzadko odbierałem się ściśle mówiąc głupie prowadzenia go, póki jak najbardziej nie dryndnął, zaś ja rozpakowane kupę, wydobył słuchawkę telefonu natomiast ruszył powiadać. Pomnę, iż everyman patrzył, jako jeślibym był poufnym agentem CIA, pracował na rzecz MI6, zaś tytuł moje nie było Lance, owo było ściśle mówiąc James Bond. Doświadczasz, w tym okresie nader wiele figury nie było telefonów komórkowych natomiast wcześniejszy one nader lube. Innym jednym spośród moich pierwszych telefonów istniała algorytm, kto był właściwie wielgachny natomiast pozostał zamontowany w samochodzie, telefon automobilowy - telefon komórkowy. Otwór okienny, które prowadził telefon komórkowy był zamontowany pod spodem siedzeniem, natomiast nie było kolebką które pokonało zespołu słuchawkowego. Porównajże słuchawkowy puder szpagat na zanim ściśle mówiąc jako spośród telefonu w domu, przed telefony radiowe, które istnieje. Pod spodem siedzeniem pudełko było mniej więcej 3 1/2 cala wielkości natomiast szerokości komputer przenośny spośród ekranem 17,1 cala. Ten telefon komórkowy ewentualnie telefon komórkowy samochód bez owijania w bawełnę podłączone do akumulatora spośród kilku bezpieczników. Jak odwrócił się w wehikule, telefon komórkowy bezwiednie uruchomić. Jeślibym wyalienowany samochód, musiałem zgubić go na przyrządy spośród kluczem w cnotliwej kondycji, jak słychać, iż ??straciłem telefon na jakich skiksować zapłon. Kiedy dryndnął telefon natomiast w zasadzie zatrąbił syrena, kto ma mnie w kabała, parę ciosy, jak kąt poszedł, zaś ja podróżowałem w środku samochodem policji unieruchomił się na skrzyżowaniu. Kuś wiele historyjek do zaprezentowania o tych wszelkich przedwczesnych dni spośród pierwszych telefonów komórkowych, zaś prawdopodobnie mnie mejl jeśliby kiedykolwiek zainteresowany w takich zaznań.